Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Har precis vaknat, äntligen kunde jag
sova till 10 - trots min förkylning! Kan meddela att älsklingen har blivit
jätteförkyld han med, hans röst låter annorlunda.. ;p *Nästan Scary* :)

Igårkväll hade vi det trevligt, mysigt och lugnt. Räknade lite matte
tidigare under kvällen - en hel sida! Sedan såg jag på tv filmen
Two Weeks Notice - Kärlek på jobbet. Den såg jag och min klass i
femman på tåget ner till Göteborg. Efter det var det någon konstig film
på ettan eller tvåan - Storm. Vill ni veta en annan sak? Jag åt 500 gram
Vindruvor igår under kvällen, så gissa om jag fått springa på toa? ;p

image858

Idag har vi inga planer vad jag vet.. Hade ju kanske tänkt umgås med
Matthias och Alexandra men eftersom vi båda är förkylda så är det
bättre att stanna hemma och kurera sig till Måndag då skolan börjar.
Måste även träna på två redovisningar - BFK (Skolans Historik)
och Powerpoint-Redovisningen (Praktik-platsen)..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0