Körslaget

Vad gör ni denna Lördag kväll? :)
Själv sitter jag och tittar på Körslaget, som vanligt! Det är så bra,
den bästa är såklart Brolle. Jag menar, vem blir inte kär i han? ;p
Nej inte kär, men han ser bra ut + att han sjunger så bra. ;)

Älsklingen har precis kommit in, de har slutat arbeta för idag.
De har arbetat sedan 10-tiden, så de har arbetar drygt 10-11 timmar idag.
Inte dåligt det! Men då är älsklingen helt slut, och det är inge kul..
Då är han så trött, så han vill bara sova.. :(

Hoppas Brolles lag går vidare ikväll, annars blir jag skitsur!
Ursäkta föresten att jag inte lägger in bilder till inläggen,
men på den här datorn går det inte.. Det kommer upp 70 internetsidor,
varje gång jag försöker lägga in en bild på bloggen.. Sådär hade
jag på min gamla dator innan jag omformaterade den.
Nej, nu ska jag gå och fortsätta se Körslaget! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jo, de har du sagt engång! ;D

2008-04-27 @ 10:42:38
URL: http://Zandraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0