Hexa, Decimal, osv..

Ja, herregud! Fattar ni något av det som står i rubriken?
Nej, inte jag heller.. Älsklingen ska ha prov imorgon i Digitalteknik,
och jag har försökt hjälpa honom litegrann.. :)
Han kan allting när det gäller de teoretiska-frågorna, men sedan
de lite mer praktiska (där man ska räkna ut och titta på scheman osv)
är lite svårare. Varken jag, han eller Alf-Göte förstår ett skvatt!
Det handlar om hexadecimaler, potenser, och binära tal..
Vi fattar nada, men hoppas han får G i alla fall eftersom han kan
resten! :)

Sitter just nu och väntar att ett spel ska bli färdigt, men det står
att det är tre timmar kvar.. Ikväll är Andra Avenyn, och Sanningens Ögonblick.
Skitspännande måste jag säga! Så ikväll är vi bänkade framför tv:n.
Jag borde plugga lite kring UNICEF eftersom vi har redovisning imorgon,
men jag har ingen ork. Har pluggat två gånger men jag får inte in allt
jag ska säga. Vilken tur att man får ha papper! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0