Happy

Iiiih, kan ni gissa?! Jag nämde i nedanstående inlägg om Sanne, och
hur mycket jag längtar efter att se henne igen. Ikväll, då jäkla! :)
Hon ringde mig för en stund sedan, och hon skulle till planen som jag anat.
Tyvärr skulle inte Hk dit eftersom hon inte är hemma, men Sanne ska dit!
Visserligen har jag sett henne för två veckor sedan, när skotercrossen var.
Men det betyder inte att jag inte vill träffa henne igen. :)

image956

Ska även passa på att ladda upp lite gamla bilder på oss nu,
haha titta och njut Sanne! :) <3

Ha en bra dag så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

hehe !

2008-04-30 @ 15:58:54
URL: http://www.rosannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0