Grilla

Solen skiner, det är varmt ute, och helg! Vet ni vad det betyder?
Vi ska ut till en kåta här i närheten och grilla, sola och ta det lugnt.
Det ska bli hur härligt och roligt som helst! :)

Jag och älsklingen ska grilla hamburgare, mums. Jag älskar att
grilla hamburgare, mycket godare än korv. ;p Sen kan vi ju hoppas
på att jag får lite färg i ansiktet när vi är ute. Men det är svårt, jag
blir nästan aldrig brun.. ;( Nu väntar vi bara på att Alf-Göte kommer
hem så ska vi åka iväg.

image915

Ser ni föresten att jag gjort en ny header? Vad tycker ni om den?! :D
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0