Godnatt

Efter mycket arbete med bloggen idag säger jag Godnatt!
Har hållit på inprincip hela dagen med bloggen, nästan i alla fall..
Räknade två sidor matte på eftermiddagen, och var till Kalix.
Annars har jag fixat bloggdesignen hela dagen typ.
Jag gillar att pyssla med sånt, svinkul! :)

Under kvällen tittade vi på Körslaget, och sedan på Cappriciosa.
En film som jag länge velat se men det har inte blivit av förrän
ikväll. ;p Nu är jag småttrött så ska borsta tänderna och sedan
ska jag försöka sova några timmar. Alarmet ringer 09.00 imorgon,
så man inte sover bort hela dagen.

image912

Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: ewelina

grymt snyggt med den nya designen :)

2008-04-13 @ 01:27:23
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0