Godnatt

Ursäkta att klockan inte ännu är 22, och jag redan säger Godnatt..
Men jag är riktigt riktigt trött! Har tittat på Kockduellen, Andra Avenyn,
och Mannen som talar med hundar. Bra program vet ni! ;)

Jag är oerhört sugen på en promenad, men det är becksvart
ute, så det får bli imorgon eftermiddag istället.. ;p Ska jag bli helt
nyttig och hälsosam eller vad? ;s Haha, det verkar nästan så!
I helg blir det hamburgare i alla fall, på skotercrossen! ;)
Man får faktiskt äta det ibland, då skadar det inte..

Imorgon har vi redovisning på BFK, och det verkar som att
jag måste ta inledningen också - Jenna kommer visst inte.. ;(
På Fritidskunskapen ska vi bowla, läskigt. Det kommer gå
sämst för mig eftersom jag aldrig provat det.. ;o

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Moa

svar: tack ska du ha :)

2008-04-08 @ 07:35:21
URL: http://vpt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0