Fredag

Jag mobilbloggade när jag var i skolan, men det verkar inte fungera..
Har varit en riktigt kort och onödig skoldag kan jag säga!
Hade bara Matte på morgonen 08.00 - 09.00, sen slutade vi.

image933

Men det är riktigt skönt att sluta så tidigt faktiskt! Jag har hunnit med
en massa här hemma. Städat och slängt lite gamla saker, gjort
lite engelska uppgifter, och städat i köksskåpen. Nu sitter jag här
och varvar ner litegrann, innan jag fortsätter med städandet.
Kusinvitamin hämtar mig först vid 15-tiden, så jag har några timmar
på mig. Jag och städning hör ihop kan jag säga! ;)

image836

Idag åker jag till Seskarö, och stannar där hela helgen.
Kommer hem på söndag eftermiddag, kanske blir kalas hos
Henkes systers familj då? Nej, nu ska jag städa lite mera.

Ha det bra så hörs vi på Söndag, Ciao!
HENRIK JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0