Filmdags

Lördagkväll - Vad innebär det? Ja, hade mer än gärna varit på Filipsborg
där Henkes klass hyrt en badtunna för ikväll. Tyvärr har vi sån förkylning
så vi måste kurera oss här hemma..

image866

Vad passar inte bättre då än lite film och mys? :)
Har precis tittat på Vingar av glas - igen. Den är så bra!
Nu börjar Joker, så ska passa på att se den också.
Svenska filmer is the shit! Jag älskar alla svenska filmer kan man säga.
Älsklingen äter Ostbågar, men tror jag skippar det. Vill gå ner lite grann
i vikt inför sommaren. Måste säga att det går hiskeligt bra!
På Onsdag vägde jag omkring 55 kg, och igår vägde jag 52-53 kg. ;)
Tror nog att en timmes Vattenaerobics gjorde susen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄSLKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0