Andra Avenyn

Snart blir det kvällens höjdpunkt - Andra Avenyn! :)
Jag förstår inte hur jag kunnat kära ner mig i serien, men jag är kär i den! :D
Ända sedan första avsnittet har jag tyckt det är kanonbra, och det blir
bara mer och mer spännande - och ännu ännu bättre! :)

image874

Måste säga att Roxana är min favorit, skulle vilja kunna vara lika
kaxig som hon. Dessutom är hon otroligt snygg! :) Vet ni föresten
att piercingarna hon har inte är riktiga?
Har sett bilder på henne
där hon inte har piercingar.. Men hon passar grymt bra med
piercingar och sin kaxiga attityd! ;)

image875

Var det inte Wallander ikväll? Jag tror f*n inte det.. ;(
Betyder detta att jag ska sova redan 20.30? ;p Hoppas verkligen
det finns något att se på tv så jag hålls vaken till 22.00 i alla fall!
Nej, nu ska jag läsa lite bloggar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0