Utan dator..

Sitter hemma hos älsklingen, och umgås med hans släkt. Haha yes, hans
pappa fyller år så hela släkten är här.  :)

Måste bara informera er om att min dator är sönder typ, eller ja.. Den är inte
normal i alla fall, den fungerar ju inte. Inte internet, inte för 5-öre.. ;(
Så vi lämnade in den idag här i Kalix, de skulle försöka fixa den till Torsdag
om det går. Annars får vi skicka in den till datorbutiken, därifrån vi köpte den.
Så jag kan vara utan dator lääääänge, men hinner ändå inte blogga så mycket.

Kanske ska berätta litegrann om skolan? Det går galant! Har inte haft någon
läxa ännu, eller jo - 60 glosor. Men inget mer.. Så det är chill! :) Har fått starka
VG på båda matteproven, så allt går perfekt! ;)

Nu ska jag vara social med älsklingen & Dennis. ;D

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

image493

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0