Torsdag

Torsdagar brukar vara lugna, och idag var det extra lugnt! :)
Vi började 08.00med datorkunskap skulle göra någon uppgift om
BF-programmet, med massa bilder, kantlinjer stycken, osv. Det var skitlätt,
så vi slutade typ 09.00..
  Sedan började Drama 09.50, det är ett av de roligaste
kurserna, vad ska jag
säga om drama.. Vi leker? :D  Yes precis, vi leker varje gång! ;)
Idag lekte
vi någon om "låg status" & "hög status". Hihi jag hade hög status båda
gångerna, så folket tycker om mig! ;) Vi fick sluta redan 10.30 från drama,
och då var lektionerna slut för idag.
Vi hade ingen kommunikation eftersom det skulle vara skolfotografering
den tiden. Så jag slutade 10.30, då umgicks jag & Marie med älsklingen i
cafeterian, sedan var vi med på hans matte. ;) Fotograferingen gick bra tror jag,
de kändes så i alla fall. Men vi får väl se när bilderna kommer hem.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Vad härligt att sluta så tidigt! :)

2007-09-13 @ 17:18:34
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Sanne

gör så du :)

2007-09-13 @ 19:28:47
URL: http://www.sannneh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0