Onsdag

Nu står jag i skolans bibliotek, och väntar på bussen påväg hem till älsklingen.
Han slutade redan 13.40 typ, jag slutade typ 14.50.. ;p

Hade sovmorgon till 10.00 som vanligt på Onsdagar, men vaknade redan efter
06 eftersom jag var hemma hos älsklingen. Åkte in med honom till skolan,
så var här klockan 08.
Första lektionen var Idrott, vi lärde oss orientera. Fast vi fick sitta inne
i gympasalen och göra uppgifter om orientering, så blev inte att springa
och orientera. ;) Sedan hade vi BF-karaktär, och då gick vi till Furuvallen,
kollade på Trekampen som BF2 var funktionärer åt. Sedan hade vi matte,
snart dags att göra det tredje provet - statistik. Hoppas det också kommer
gå bra, men de får vi hoppas!

Just det, nästa Onsdag börjar jag 12.00, och slutar 14.50 - CHILL! :D
Nu ska jag logga ut härifrån, och mysa med älsklingen innan vi går
ut till bussen. ;>
Ha det bra, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Haha, jag suger på orientering.. x)

2007-09-20 @ 18:31:02
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0