Ny digitalkamera!

Nu äntligen har jag beställt en ny digitalkamera! Har verkligen varit i behov
av en i flera månader, men har inte haft nog med pengar. Fast nu har jag gott
om pengar, kan jag säga. ;) Eftersom jag sålt mopeden, och datorn, och sen
har jag ju en massa studiebidrag på kontot som jag inte ens rört. :)
Så de räcker gott och väl till en digitalkamera.

Igår kväll satt jag hos moster och kollade på olika digitalkameror. Har såklart
några favoriter.. Canon Ixus 70 (Moster har Canon Ixus 55, och den tar super
bilder) och sen fanns även Panasonic Dmc-Fx12 som favorit. (Älsklingen har
Panasonic Dmc-Fx10, och den tar superduper snygga bilder!) Valet var
skitsvårt, vilken skulle jag välja? Tillslut bestämde jag mig för den sist nämda.
Panasonic Dmc-Fx12, en 7.2 megapixels kamera. Den gör ju minst lika
snygga foton som älsklingens eftersom detta är modellen nyare.

Hoppas jag hinner få kameran under veckan, eftersom vi beställde den idag.
Då blir det att fotografera en massa, det lovar jag! :)

image495
Jag valde den silver färgade Panasonic Dmc-Fx12 ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

snygg :)

2007-09-30 @ 22:01:38
URL: http://carolinee.webblogg.se
Postat av: missankre

ååå vilken fin, är den bra?

2007-10-01 @ 12:37:08
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0