Min födelsedag igår

Det betyder att igår fyllde jag år! *Sweet  sixteen* Hihi ja, blev hela 16 år! :)
Hade skola som vanligt, fick present av Marie. En stor malteaser-påse,
och två trisslotter.  :D Vann 50 kronor på den ena lotten, så de var nice.
Hade Matte, Arbetssätt & Lärande, och sedan Engelska.

Efter det åkte jag till Bok & Kontor, köpte stift till min penna, som slutade
fungera igår.. ;b sen var det bara att cykla snabbt hem och göra det lite
fint i lägenheten, byta sängkläder osv.
Älsklingen kom kring 15 tiden, då fick jag en ros av honom -
resten jag skulle få av han var hemma hos honom ännu. :)
Sen kom mommo & mamma. Fick en kokbok av mommo, hon tycker visst
jag ska lära mig och laga mer mat? ;) Av mamma fick jag platt/locktång med
7 olika tillbehör, den är najs! :D Av Älsklingen fick jag två stickade tröjor,
och en ros! :) <3 Av hans föräldrar fick jag en tröja, den är också fin.
Så är super nöjd med alla presenter, älskade verkligen tröjorna! :D <3

Sedan måste jag säga att det blev ungefär 1000 kronor också, i pengar
som jag fick! :) Snart får jag även 6300 kronor för mopeden, IDAG!!! :D

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis i efterskott ;)

2007-09-15 @ 11:04:36
URL: http://mostwandetfashion.blogg.se
Postat av: Fröken Fredag

Grattis! :D

2007-09-15 @ 11:35:30
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: caroline

ohh Grattis i efterskott xD

2007-09-16 @ 17:33:22
URL: http://carolinee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0