Lördag

Igår kollade vi alltså Halloween 2007, det var nästan exakt som första Halloween
filmen, när Michael Myers är liten. Fast nu hade de ändrat litegrann vars/hur
morden sker osv. Plus att de var bättre kvalitet, för första filmen av Halloween
är väl från 80/90-talet typ? ;p Så denna film var bättre, se den! :D

Vaknade efter 9-tiden idag, satt och spelade Sims 2 ett tag, sen käkade vi
frukost. Toast med tomat, mums! Mamma & Moster hämtade oss vid 12,
då åkte vi hem till lägenheten för mamma var tvungen att skriva på ett papper
gällande IV-valet. Eftersom jag inte är myndig så måste hon skriva på..
I första handsval blev det Psykologi A + B (Har alltid viljat läsa Psykoligi!).
I andra handsval blev det fotografisk bild (Jag älskar att fota, och göra
om bilder i bildbehandlingsprogram.) Det är lite av de vi får lära oss i
kursen, så varför inte göra det? :D

Åkte till sjukhuset och hälsade på mommo, stackarn. Hon har fått ligga en
vecka på sjukhuset nu.. Hoppas hon snart får komma hem!
Sen käkade vi på Citygrillen, och sen handlade mamma och moster
på Coop. Ja, nu sitter vi här hos älsklingen. ;) Ska gå och mysa med
honom på sängen nu, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333 

Kommentarer
Postat av: Missankre

haha de är lugnt, ja de är så dåligt man borde kuna se hisoria, :P
jag ska se på film med mina syskon, själv?
puss=)

2007-09-22 @ 21:08:00
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: Marlene

Med mig är det bra, lite lagom seg men räknar med att sova länge imorgon. ;) Kram

2007-09-23 @ 00:45:28
URL: http://senses.blogg.se/
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

Ha en trevlig dag! ;)

2007-09-23 @ 13:21:18
URL: http://PinkRose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0