Hemma

Nu är jag hemma i lägenheten, ensam. Älsklingen sover hemma hos sig inatt,
får hoppas att han kommer hit någon natt och joinar mig. ;) Jag har inte varit
hemma sedan Måndag eftermiddag.. Men har haft det mycket skojigare hos
älsklingen dessa dagar. Hade gärna stannat kvar där, eftersom jag fick. Men
jag har sovmorgon imorgon också, så vill inte sitta 100 minuter på skolan,
de är svinlänge.. Satt idag på skolan 2 timmar innan min lektion började. Det
var eftersom jag åkte buss med älsklingen på morgonen från honom, och det
går bara en buss till skolan, så var ju tvungen att åka med den.. ;p

Nu ska jag inte göra så mycket, kom precis hem från älsklingen. :) Ska snart
lägga mig i sängen och prata i telefon med honom, sedan sova. Blir att vakna
typ 08.00 imorgon, börjar 09.50 med drama! ;D

Ni kanske funderar varför jag nu sitter på internet här hemma? Jo vi har
omformaterat datorn och sånt hos älsklingen, så datorn funkar lite
bättre nu - men inte 100 %. Så mamma får skicka in datorn till datorbutiken,
men då får jag inte en ny dator förrän om 3 veckor ungefär.. ;( Jag får väl
åka till älsklingen och göra läxorna ifall de ska göras på datorn. :>
Fast nu har vi lugnt med läxor har haft en läxa sedan skolan började. ;D

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Härligt med lite läxor! Själv har jag en massa..

2007-09-20 @ 14:23:26
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0