Brand på skolan

Sov hos älsklingen inatt, så blev att kliva upp efter 06 på morgonen.
Åkte med bussen 07.15, var som en död zombie.. ;p

Hade matte dirket på morgonen, wiie. Ekvationer - inte alls kul! Jag hatar
ekvationer, har alltid hatat de och kommer alltid hata det!
Engelska efter det, läste om EPICAC, fick även läxa.. 24 glosor, lära oss
endel plural-grejer, läsa 4 sidor om EPICAC. Kan inte säga att de är skojj
precis, ännu värre - de ska va gjort till Fredag! ;(
Under lunchen käkade vi kebab, mums. Älsklingen kom och joinade
oss en stund, sen gick han på lektion igen. Hade svenska efter lunch,
och usch.. Vi såg Odyssen (eller vad den heter), någon film om Antiken
och Odysseus. HATAR antiken, usch de är så tråkiiigt. Bara en massa gudar.
Under ULS:en gjorde jag tankekarta till min grupp, men måste ännu få in
grejerna som Jenna & Marie gjort, sen är vi typ klara om 3-4åringen.  :)

Juste under ULS:en var alla tvungen att springa ut på skolgården.
Brandlarmet tjöt för fullt, så hela furuheds var tvungen att springa ut.
Vid entrédörrarna var det kaos, alla trängdes och ville ut. ;p
Brandkåren kom tillslut, och vi stod där ute och frös.. Efter ett tag
fick vi gå in i skolan, till skåpen och hämta grejerna, sen fick vi gå.
Alla lärare samlades i matsalen, typ krismöte? ;b Sen var någon gubbe
och fotograferade skolan osv, kanske en journalist? Vet ej..

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0