Torsdag

Nu står jag i skolans bibliotek, har slutat redan 13.00. Älsklingen slutar först
15.30, så blir att jag får vänta några timmar.  ;p Men det gör inget, jag får väl
göra några uppgifter eller något, kanske arbetssätt och lärande? ;)

Idag hade vi Drama på morgonen, vi gjorde våra böcker. Sen hade vi håltimme
i 3 timmar, så hann hem ett tag. Käkade lunch hemma, och sen hämtade jag
ut pengar från banken.  Kom tillbaka till skolan, hade redovisning om 3-åringen
och ja.. Nu har jag slutat! :) Det gick jättebra på redovisningen tyckte jag.

Idag får jag min kamera, eller jag har redan fått den. Henkes mamma hämtade
ut den från ICA supermarket Näsbyn idag på morgonen. Så ikväll blir det att
fotografera hemma hos honom. ;) <3

Nej nu ska jag hämta någon bok, och kanske läsa medans jag väntar på älsko.
Vi får höras under helgen, när jag är hos älsklingen. :D <3 Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: caroline

Jappjapp :) Ha det bra ...

2007-10-04 @ 16:21:12
URL: http://carolinee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0