Tisdag

Började morgonen med Engelska prov, tror inte det gick speciellt bra..
Inte så bra som jag hoppats på, men hoppas på ett G i alla fall.. ;/
Fortsatte sedan med matte, räknade typ 5 sidor? :D Wiie, äntligen på lite
lättare saker - vinklar.  Får se när jag ska göra prov, har ju typ halva kapitlet
kvar.. Men men, efter lovet nångång.  :) Sen hade vi lunch, pastagratäng.
Inte världens godaste precis, var ungefär som lasagne fast 100 gånger sämre.
Efter lunch hade vi Svenska, då renskrev vi våra sagor som vi gjort.
Min, Maries, Jennas & Zandras får säkert MVG (INTE!) ;D Men vi kan ju skojja
alltid, vem vet kanske ett VG? ;p Ja, sen på ULS:en skulle vi göra en massa
frågor, det gjorde vi i biblioteket. Sen kom älsklingen dit när han slutade, så
vi slutade också arbeta då. ;p

Har nyss duschat här hemma hos älsklingen, blir väl att åka hem på ett tag.
Vilket jag inte alls vill, det är så tråkigt utan älsklingen. ;( Men jag får trösta
mig med att vi ska prata i telefon, som varje natt.  :)

Ha det bra så hörs vi kanske imorgon, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0