Tisdag

Hejsan hoppsan på er alla! :) Det är ett tag sedan jag bloggat, en vecka sedan..
Har inte haft tillgång till dator under hela veckan, inte ens i skolan. Det har varit
så full smockat här vid datorerna, och schemat är fullspäckat för min del också.

Står just nu i skolans bibliotek, väntar att älsklingen slutar 13.10.. :)
Det ör ju snart, så står väl kvar här tills dess. ;) Då ska vi hem och duscha,
sedan blir det att laga mat - pyttipanna! :D Nåja, kanske ska berätta vad jag
gjort hela dagen idag? :D

På morgonen hade vi engelska, då gjorde vi övningar inför nationella provet.
Det var muntliga delen, ganska lätt ändå. Fast de blir alltid svårare på nationella.
  Under matten räknade jag matte, kapitel 5 - Area och volym.. Ja ja, vad ska
man säga om det? Usch!! :/
Till lunch hade vi Enchiladas, vette katten vad det var.. Något med ris och
köttfärs i alla fall, det gick att äta om man bortser från alla bönor som låg där.;b
  Efter lunchen var det svenska, prov!! :( Men jag måste erkänna att det gick
väldigt bra faktiskt, svarade på alla 17 frågorna, och allt flöt på bra -
så det borde gå bra. Siktar in på ett VG, men vi får se vad betyget blir.
Trodde inte att Antiken skulle vara så lätt, som det faktiskt var!
Så blev lite överraskad faktiskt, men det var nice.  :)

Ja, nu ska jag vänta att pojken kommer från deras lektion. Sen cyklar vi hem!
Hihi jaa, jag åker skjuts. Han får cykla! ;) Haha, nu var jag taskig mot älsko.  :) <3

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID  -TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0