Söndag

Plugg, plugg, plugg.. Det är vad jag och älsklingen har hållt på med i 2 timmar.
Jääävla plugg säger jag bara! ;/ Jag har pluggat Kommunikation (Läxförhör
imorgon), och Engelska (Prov på Tisdag). Älsklingen har pluggat Projekt &
Företag (Prov imorgon). Vi får hoppas det går bra för oss på proven, men
det borde det! :) Eller ja, vi får hoppas i alla fall! :)

Nu sitter jag här hos älsklingen, medan han är nere och pluggar lite till.
Jag hann bli klar lite före honom, så jag väntar snällt tills han kommer.
Men nu ska jag nog gå ner till honom, och sitta brevid och kolla på. ;)
Vi hörs senare ikväll kanske, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: caroline

Lycka till på proven och läxförhören :)

2007-10-22 @ 08:52:52
URL: http://carolinee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0