Söndag

Godeftermiddag på er allesammans! :) Hoppas ni har sovit lika bra som jag
inatt. Visst jag hade en konstig dröm, men somnade om hyffsat fort.
Drömde att jag låg på akuten, och hade druckit alldeles för mycket alkohol,
då fick jag ha någon slang som tömde bort all alkohol från mig. ;p
Lite sjuk dröm, men så var det..

Nu ska jag och älsklingen se Accepted, tror jag i  alla fall.  :) Hoppas den är
bra, men den verkar okej i alla fall. ;D Blir att äta Smack till, senare ikväll
kanske vi är mer onyttiga och gör dipp? ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Rose

Tummen upp för dipp :D

2007-10-07 @ 19:40:26
URL: http://PINKROSE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0