MåndagKväll

Måndag kväll, dagarna går otroligt fort. Okej, första dagen denna vecka, men
snart är det helg - igen! :) Då blir det att åka till Seskis på kalas med älsklingen,
Lucas fyller 2 år. Självklart måste man gratta lillkillen. ;) <3

Nu sitter jag här med älsklingen, tror minsann att jag ska gå och mysa med
honom i sängen nu. Han är riktigt myssugen, det ser jag.  ;) <3 Han terrar mig
med SMS hela tiden, att jag ska komma till sängen, så bäst jag går.
Hihi blir att mysa en stund, sen sova vid 23 tiden. :)

Sov så gott, vi hörs imorgon! Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Hanna

godnatt! :)

2007-10-08 @ 22:22:58
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0