Lördag

Vaknade idag redan efter 07, älsklingens bror kom hit och behövde hjälp av
älsklingen med något. Så de fixade det, i flera timmar! ;p Jag försökte somna
om, men det var omöjligt så jag klev upp vid 08. Var och duschade, spelat
lite grann, sett på tv och ja - nu sitter jag här. Ska gå ner och sätta i linserna,
sen blir det nog att vi ser Doorm Daze. Har sett Dorm Daze 2 för typ ett år
sedan, andra gången jag och älsklingen träffades.  :) <3

Får se vad som händer idag, blir nog att ta det lugnt hemma. Ska ha myskväll
idag igen, som vi alltid har. ;) Blir att se skräckis ikväll, eller ja rysare.
Texas Chainsaw Massacre, Älskling säger att den är blodig så vi får hoppas
på det. ;b Har sett Texas Chainsaw Massacre - The beginning för ett tag sen,
det är som början. Hur han blev som han blev, osv.. ;p

Skriver säkert mer ikväll, kanske lägger in bilder också som är fotograferade
med min kamera. :) Är supernöjd med bilderna, och de är helt oredigerade!
Älskar att fotografera med Macro, det ger snygga bilder! ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: missankre

hoppas de alltid kommer va ni :)
hur länge har ni vart tillsammans nu igen?

2007-10-06 @ 22:07:01
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0