Fråga Olle, Kalle Schulman..

Haha, självklart så måste man se Fråga Olle! ;) Det är precis det jag och
älsklingen gör just nu. Det slutar väl snart, men det är ändå värt att se.
Jag diggar Olle, han är häftig och man får bra tips.  :)

Apropå Fråga Olle, så hörde jag på "Vakna med The Voice" att  Kalle Schulman
hade pratat om att bli våldtagen som kille, det måste vara en dröm.
Är han sjuk eller vad? Killen som blev våldtagen av fyra tjejer mår dåligt, som
de berättade om senare när kalle hade gått från studion. J*vla Kalle, han är
ju knasig.. Det är väl ingen dröm att bli våldtagen?! Kanske för honom, men
knappast för någon annan.. Tror inte det är något som folk drömmer om!
Åååh vad jag blev arg när jag hörde vad Kalle sa i "Vakna med the Voice".
Det var som Olle sa; "Menar Kalle det som ett skämt, då var det väldigt dåligt!"

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0