Datorkunskap

Sitter på datorkunskapen nu. Vi har haft genomgång, och sen pysslade vi med
Halloween-grejer på word. Vi skulle skriva lite om Halloween och sånt där.
Rätt fritt vad man ville göra, bara det var om Halloween. Jag la till en bild
(bakom texten), la till kant-linje, laddade ner nytt teckensnitt att skriva med,
ändrade utskriftsformatet, osv osv.. Så det blev riktigt najs! :)

Efter datorkunksapen har vi Drama, sen Lunch - fiskgratäng!! :(
Blä, Fy, USCH! Jag hatar all fisk förutom fiskpinnar.. Så för våran del
(min & älsklingens del iaf) blir det att äta en baguette, om det finns kvar
några då. ;p Jaoos, sen efter lunch har vi Kommunikation. Sen är dagen slut,
fast jag måste vänta på skolan till 15.30, för älsklingen slutar då.
Och eftersom vi ska hem till honom så måste jag vänta, för bussen går
inte ändå förrän 15.30.. ;p

Nej nu ska jag sluta skriva, vi hörs kanske hemma hos älsklingen.
Ha det bra, Ciao!

image524

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0