Biblioteket, igen..

Ja, nu står jag i biblioteket igen.. Börjar jag vara stammis här eller? ;)
Nejdå, inte så mycket som endel andra.. Jag kommer hit bara när jag
verkligen hinner, som nu. ;p

Jag har slutat datorkunskapen, och älsklingen slutar inte förrän 15.30.. ;(
Så blir väl att jag står här/är i bf-längan och pluggar tills han slutat för idag.
Jag får hoppas på att tiden rinner iväg, det är drygt en timme kvar tills han
slutar, så..

Datorkunskapen gick snabbt idag, vi fick bara göra någon musik-uppgift
i Word. Vi skulle välja en låt vi gillar mycket, och sedan sätta in den i word
tillsammans med bilder, olika färger osv.. :) Jag valde Pink som jag älskar,
och låten "Just like a pill". Måste erkänna att den blev riktigt snygg sidan
som jag gjorde, och läraren verkade inte heller tycka den var dålig -
fick mycket beröm för den! ;) Så jag vart helt klart nöjd.

Nu ska jag snoka vidare här, kanske in en snabbis på Netlog? ;D
Har inte varit där på evigheter, så kanske borde trippa in dit.
Får se vilka som besökt mig där, hihi kanske älsklingen? (;
Ha det bra, vi hörs senare hemma hos älsklingen, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0