Arbetsplatsförlagdutbildning

Arbetsplatsförlagdutbildning (APU) ska vi i BF1 göra i Januari/Februari.
Solweig och de andra lärarna tyckte jag skulle få göra på Seskis APU,
eftersom det är därifrån jag kommer. Självklart vill jag vara på Seskis,
det blir i 4 veckor.  :) Har pratat med de på dagis, de ville jättegärna
att jag är på APU hos dem, i en månad! :D Så jag har redan min APU-
plats färdig, även fast det är APU först om 3 månader.  ;p

Nu i ettan på gymnasiet har man APU i 4 veckor, om man går BF.
De andra ettorna har bara 2 veckor. ;p I tvåan på gymnasiet har
man 8 veckor APU, och i trean har man 8 veckor APU. Så vi har
APU i 20 veckor sammanlagt, det är ju jättemycket!  :)

Jag slår vad om att jag kommer stormtrivas på dagis med alla småa,
det har jag alltid förr gjort i alla fall. Stort plus är ju att Lucas går på dagis. ;)
Sen känner jag ju nästan alla på dagis, det är väl också ett plus.
Får se hur många böjbyten jag får göra.. *Haha :D*

image502

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0