Van Veeteren

Jepps, det ser vi på tv4 just nu. Eller ja, nu är det nyheterna men snart fortsätter
filmen. Jag har börjat tycka om filmerna nu, men de är inte alls lika bra som
Beck & Wallander.

Ikväll kom Dennis & Emil förbi här, så vi kollade på tv för det mesta.
Jag har även hjälpt älsklingen inför hans nationella i Svenska B.
Ska fortsätta med det imorgon tror jag? :)
Nu ska vi ner och borsta tänderna, sen fortsätta se Van Veeteren.

Imorgon slutar jag 11.30, måste berätta för de som är intresserade. ;)
Älsklingen slutar också kring den tiden, så det passar perfekt!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0