Van Veeteren

Nu ska jag och älsklingen snart se Van Veeteren på tv4. Det går att se på, men
det slår absolut inte Wallander eller Beck. Det är inte lika spännande som dem,
men det går att se på i alla fall..  Just nu ser vi på Sandror /Slash/ Ida på 5:an.
Vet inte hur många gånger jag sett den, men den går att se om och om.
Jag är sugen att se någon Wallander-film nu när vi ändå pratar kriminalserier.
Men har ju sett alla Wallander-filmer några gånger, så kan allt utantill typ.  ;p
Jag önskar att det kommer en till Wallander-film, men det tror jag inte..

Imorgon börjar skolan igen, efter ett kort men härligt lov. Hoppas vi får veta
betygen på Arbetssätt & Lärande provet, och på Kommunikationsprovet.
Fast kommunikationsprovet får vi nog veta på Torsdag, när det är Kommunikation.
Just det, denna vecka börjar vi med IV-kurserna. Jag har valt Psykologi A+B.
Det verkar jätteintressant med psykologi, får se om det verkligen stämmer.
 Imorgon får jag se alla vänner igen, det ska bli kul. Höra Jenna & Zandras
tokiga samtalsämnen. ;p Och höra Maries galenheter.  :) Ja de är riktigt
roliga vänner, och såklart de bästa! :) <3

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0