Tisdag

Står i skolans bibliotek nu tillsammans med Zandra. Hon tänker också skaffa
blogg, så jag måste hjälpa henne lite grann.  ;) Väntar att älsklingen slutar,
hoppas verkligen det blir snart.

Skoldagen har varit hur lugn som helst kan jag erkänna. På förmiddagen
såg vi Billy Elliot under engelskan & matten. + att vi fick en massa fika!
Sen hade vi lunch - paprikagryta, det gick faktiskt att äta. Under lunchen
spelade vi även Need For Speed, hihi jag är så grym. ;p Ja sen nder svenskan
skrev vi om Billy Elliot, och sen läste vi. Ja nu har vi som sagt slutat.
Arbetar hemma på ULS:en, fast jag är redan klar. Så det är superbra!

Nu ska jag lära Zandra litegrann om blogg, tror jag. Haha ja ni får ha det så bra.
Så hös vi senare hos älsklingen, kanske? ;) Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: carro

Hoppas du haft en bra dag =)

2007-11-06 @ 16:58:58
URL: http://carolinee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0