Tisdag kväll

Skoldagen rullade på som vanligt, var varken kul eller tråkigt. Mittemellan liksom.
Hade ingen engelska på morgonen, så hade håltimme till 09.20. Då hade vi matte,
jag fick ett gammalt nationellt matteprov från 2002 att träna på, har litegrann
kvar. Sedan sa läraren att jag får göra flera nationella test och träna på,
men bara om jag själv vill. Visst, varför inte? Det är ju bara bra att träna
nu inför nationella som jag ska göra i December. Ett plus är ju att jag får
hjälp med dessa test jag gör nu, han hjälper ifall det behövs. Det är så vi
lättare ska förstå, sen när riktiga provet kommer.
Under svenskan skrev vi referat, och sedan läste vi. Gick till UH på ULS:en,
skitsnyggt där inne! Allting från IKEA, ofc. Men det var riktigt snyggt,
speciellt mys-rummet. ;) Gick till Centralkiosken sedan med älsklingen,
köpte marabou med luftbubblor - extra gott! Mötte även Jenna där inne,
så vi stod och pratade ett tag innan vi gick vidare. :)

Har hjälpt älsklingen inför hans nationella matteprov som är på Torsdag.
Vi har pluggat lite matte, och tränat så han klarar det på Torsdag.
Hoppas verkligen han gör det, men det vet jag att han gör! :)
Han gör så gott han kan, då blir jag stolt! ;b
Nyss kommit ur duschen, och nu ska vi fika lussebulla & te.

Ha det bra, hörs senare ikväll, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0