Te & Lussebulla

Det är precis vad jag och älsklingen ska fika nu, det är så gott! :) Givetvis är
det inte hembakade, men lika gott för det. Vi förtjänar lite fika efter allt slit
idag, okej jag har inte slitit men ändå. ;) Älsklingen har slitit med skotern i
nästan två timmar, så han förtjänar massor med lussebullar.

Nej nu ska jag och älskling fika framför ett avsnitt av House, har börjar följa
serien för någon månad sen - det är grymt bra. Får se om vi ser något kring
22, eller om det blir sova dags. Imorgon blir det mycket tänkande för min
del.. Psykologi, och Matte (ska testa göra ett gammalt nationellt prov).
Det kommer inte gå bra, jag suger på nationella matteprov! ;p
Ingen idrott för min del imorgon, på grund av den stora förkyldningen.
Så ni förstår om jag har god lust att stanna hemma imorgon.
Psykologi, matte och idrott - kul? Nej.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0