Sur som en citron..

Ja fyfarao vad sura vi blev idag.. Hade ju Drama på morgonen,
sen hål framtill 12. Men nähä, då säger Solweig att vi som redovisat
kan gå hem.. TACK, då hade vi kunna tgå hem 9 på morgonen eftersom
vi inte har Psykologi sen. ÅÅÅH va sura vi blev. Hade seriöst lust att
skrika som ett sär.. J*vla skiiiit! :(

Ja nu står jag här, väntar att älsklingen slutar om en timme.
Han har nu muntliga nationella i Svenska B. Håller tummarna för att
de går bra! Lovar att de går bra, han kunde typ allt flytande när
vi har tränat.  :) <3 Ja sen får vi se om vi kommer hem tidigare,
annars får vi vänta till 15.30 på bussen..

Hos älsklingen måste vi plugga för fulla muggar. Jag kan inte
engelska glosorna så bra, okej några kan jag i alla fall. Ska även
plugga matte (har prov imorgon), sen ska jag hjälpa älsklingen
med matten så han klarar matte nationella. ;D

Ha det bra så hörs vi senare kanske,  Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0