Söndag

Har tillbringat helgen på Seskis tillsammans med Mamma och katten.
Åkte hem till älsklingen idag, eftersom jag måste göra en skoluppgift.
Ja datorn funkar ju inte + att jag inte har skrivare hemma, så måste
göra data-uppgifter här hos älsko.  :) Har gjort lite alltmöjligt på Seskis,
bland annat varit till Sussi och hälsat på, sen till Lucas & Wilma (Ofc) ;)
Kommer upp fina bilder ikväll, vänta och se! ;) <3

Är nu hos älsklingen som sagt, får se vad vi hittar på. Har sett Halloween 6,

lika bra som alla andra Halloween filmer. Tänkte även se Saw 4, men vi väntar

tills den kommer på bio här i Kalix. Är Van Veeteren ikväll? I så fall blir det

att se det, och sen sova. Älsklingen måste ju till skolan, själv är jag ledig.

Lärarna ska planera inför öppet hus och då får vi vara lediga, fast då har

vi fått en uppgift att göra. Men den är redan gjord, så det är lungt.

Dessutom är jag jätteförkyld, så kanske inte skulle gå till skolan imorgon,

men det är tur att vi är lediga.  :) Får se på Tisdag om jag orkar till skolan,

de skulle jag behöva - viktiga lektioner!

Nu ska jag gå och mysa med älsklingen, lägger in bilder lite senare.

Kolla igen vid 19, då finns nog bilder! ;b Ciao!


HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333

DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0