Onsdag

Har plågat mig igenom en timme psykologi, idag var det riktigt tråkig lektion.
Annars har det verkat kul (trots att vi bara haft lektion två gånger).
Nu står jag med Zandra och Marie i skolans bibliotek, som vanligt. :)
Vi har ingen idrott, så har hål fram till 12.00 när vi börjar ULS:en.
Efter det har vi matte, och jag ska träna p ett gammalt nationellt prov.
Hoppas det går liiite bra i alla fall, annars blir jag tokig.
Efter skolan ska jag och älsklingen gå och köpa pasta, även hämta mina
linser från synoptik.  Sen hem och vara matexperter, vi är experter på
Pasta carbonara! ;)

Nej nu ska jag gå, ha det bra hörs kanske imorgon. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0