Måndag

Ingen skola idag för BF1 - Wööööu! :) Satan vad skönt det är att vara ledig,
första gången vi är lediga faktiskt. Vaknade vid 9 av att mamma ringde,
sen har jag legat i sängen och kollat på tv. Tagit det lugnt, och ätit halstabletter.
Ja usch, min hals är verkligen i dålig form.. ;/ Sitter nu här framför datorn,
tänkte renskriva mitt arbete om Förskolan, som vi fick i uppgift eftersom
vi är lediga. Hoppas jag får ihop en A4-sida, men det borde jag. I antecknings-
blocket blev det ju två A4-sidor, så det borde bli en a4-sida på datorn.
Nu ska jag börja jobba med det, så jag är klar klockan 11. ;)

Snart kommer älsklingen hem från skolan, okej det är typ 5 timmar kvar..
Men det är ju snart.. :) <3 Ha det bra, vi hörs senare. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0