Ledig imorgon - Öppet hus!

Jag har världens längsta sovmorgon imorrn, till 16.30!!! ;p Herregud vad skönt!
Vi fick jobba hemma på kommunikationen, och då fick vi slippa draman också
för annars hade vi haft lektion till 09.00, och sen hål till 16.30.. Haha fyfarao vad
skönt att börja först 16.30, då vi ska ha öppet hus.

Har planerat dagen med älsklingen litegrann, men tyvärr har han lektioner som
vanligt.. Så vi hinner bara träffas under lunchen. ;p Ska ner på stan vid 13 typ
och käka på Trocadero tillsammans med älsklingen. Sen går jag nog med
honom till skolan, och väntar att öppet hus börjar. Inge kul att gå ensam typ
vid 16-tiden, då det är kolsvart ute.. Då är det bättre att gå med älsko vid 14.

Öppet hus håller på mellan 17-20, och det serveras även middag till gästerna.
Klockan 18, och klockan 19 kommer vi på BF att berätta åt folk vad vi gör på
BF, osv osv. Det sköter BF2, vi i BF1 får typ locka dit folk osv.. ;p Får väl se
hur det går, vem vet - ingen kanske kommer och kollar? Jodå det gör dem
säkert, nu får ju vem som helst komma och kolla. Förut var det ju bara
de som skulle börjar på gymnasiet. ;p

Tänkte bara berätta att jag är ledig imorgon, det var de enda! ;)
Ha det bra, ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0