Fredag

Yeeeah, äntligen helg - fett skönt! Sitter hos moster nu och glor litegrann.
Kom hem till Seskis idag kring 17.30, lite senare än vanligt men det gör inget.
Gick hem tillsammans med älsko, ville inte gå ensam p.g.a. mörkret.. ;b

Skoldagen gick bra, som vanligt. På Matten gjorde jag sista provet, hoppas på
VG men är inte säkert. MVG vore ännu bättre, då skulle jag ha 4 MVG-prov
inom matten. Ja, men bara man får G så ska man vara nöjd! På Arbetssätt &
Lärande pratade vi om olika intelligenser. Skrev även våra egna tankar omkring
det. Är jag intelligent? Lunchen bestod av köttfärspiroger från Gorby's.
Helt okej om jag ska vara ärlig. Under Engelskan hade vi ett glosförhör,
och sedan läste vi i våra engelska böcker. Jag började läsa "The Girlfriend"
den verkar helt bra! :) Handlar om en kille & tjej som har perfekta livet,
tjejen åker på semester och då är killen otrogen. Mer vet jag inte, för
det där berättade Gunilla åt oss. På Datorkunskapen satt vi igen och
gjorde kalender, fast nu för hela året 2008. :) Fick även fylla i vad vi kan/
inte kan inom datorkunskapen. Jag kan nästan allting, så snart är det nog
dags att göra prov i kursen. Hoppas provet går bra, men det återstår att se.

Nu ska jag springa härifrån datorn, vi hörs på Söndag när jag åker till
darliing.  :) Ha det så bra tills dess, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0