Torsdag

Det blev ingen Magnum - Colombia för min del, den var slut.. :(
Så mamma köpte en Classic åt mig. Den var väl god, men absolut
inte så god som Colombia. ;p Fast Classic fick duga denna gång.

Har nyss sett Vänner, och kollat i Ellos katalogen. ;) Hittade fina
linnen, som jag absolut vill ha! Men morsan säger NEJ.. :(
Ska tjata lite till, och se om det hjälper, får väl se hur bra det går.  :)

Jag funderar faktiskt på att sortera lite foton i mina fotoalbum,
det låter ganska kul och då håller jag mig sysselsatt samtidigt
som jag pratar med älskliing.  ;) <3 Får se om jag bara tar och
sorterar ett album ikväll, eller om det blir flera? ; ) Beror helt på
hur effektiv jag är, och just nu är jag inte speciell effektiv.  ;D

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0