Tisdag

Hade svenska istället för biologi på morgonen. Det var så att
alla skulle hinna göra nationella muntliga. Men jag gjorde ju
förra veckan, så det var bara att lyssna. ;)
 Under engelskan kom SYO:n och pratade med oss som ska
flytta till en annan kommun, vi fick inackorderings-tilläggs papper.
 Eftersom vi hade svenska på morgonen slapp vi ha det på dagen,
vi skulle ut och gå till stranden istället. Där lekte klassen med
Camillas hundar, och körde lite 'ordklass-lekar' ..
 Idrotten var inte så jobbig som jag trodde. Vi körde 3 varv
uppvärmning, sen fritt. Då gick jag på 'gå maskinen', och sen
lite annat. Sen var dagen slut, för vi hade ingen matte.
Hann hem med 13:10 bussen som tur var, så kom hem 14.

Nu sitter jag och lyssnar på RIX FM, och ska läsa lite bloggar. :)
Ska även ringa älskling, han e också hemma. ;b
Måste upplysa er om att det var riktigt varmt idag! :D
Fy fasen vad skönt, det är evigheter sen! Har regnat typ hela
förra veckan och varit lite kyligt. Men idag kom värmen, +15 .
Uppdaterar senare ikväll, Ciao! ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0