Söndag

Har inte skrivit på flera dagar, kanske för att jag varit borta? ;)
Tillbringade denna lång helg hos i Kalix, hos Henrik. ;) <3
Vi hann med en massa, som vanligt - men orkar inte skriva om allt.
Kan berätta lite grann om varje dag.

Torsdag:
Kom till Henrik kring 11, kollade film (The perfect man).
Sen gick vi ut kring byn, kollade på TV (A cinderella story),
myste i massor, osv. ;)

Fredag:
Vaknade rätt tidigt, kring 09. Åkte in till Kalix på ngn aktions-sak,
gick runt på stan och shoppade lite. Sen åt vi på Frasses.
Fixa oss i ordning, sen kring 17 åkte vi på kalas till Henkes syster.
När vi kom hem myste vi i massor, och kollade något på tv.

Lördag:
Vaknade rätt sent, runt 12. Tråkigt väder ute, det regnade..
Kollade lite på Sandor/Ida, och 40 year old virgin. Åkte in till
Kalix en snabbis, köpte godiiis. Hem och duscha, sen till Dennis.
Var där rätt länge, och umgicks. Kom hem till älsko kring 21,
då kollade vi en film på 5:an. Sen slocknade vi. ;)

Söndag:
Klev upp kring 12 idag igen. Var ut och gick till badstranden
en stund, det var så fint väder. Kollade resor på Flynordic,
och tjorva med det i en timme. Käkade mat, och kollade på
Grey's anathomy. Sen var jag tvungen att åka hem med bussen.

Har minst sagt haft en rolig helg! :) Men det förstås, det är
alltid roligt med älsko! <3 Åååh jag älskar den pojken :* <3
Nu ska jag ringa honom, höra vad han gör så här dags. ;D

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

 


Kommentarer
Postat av: henke

Fiint skrivet älskling;) de är klart att vi alltid har de jättekul tillsammans:) du som är så underbar:) <333 <333 <333 puss <333 <333 <333 <333

2007-05-20 @ 19:40:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0