Söndag

Nu har jag suttit bänkad framför OC! :) Det var ett spännande avsnitt.. ;>
Just nu sitter jag här och lyssnar på RIX FM, Sunrise Avenue spelas.
När jag ändå var in på deras sida, så kollade jag vilka som ska uppträda
på RIX FM's festival i Luleå. Markoolio ska visst inte vara med nu, som
det var tänkt.. Men skit samma, jag har sett han förr på Luleåkalaset.  :)
Men jag hittade en hel drös med andra artister som ska uppträda.
Jag och älsko kommer nog vara i Luleå från 2:a till 4:e Augusti, på kalaset.
För det är så många artister jag vill se! :)
Dessa artister uppträder (som är planerade nu, det kan ändras) :

* Anders Johansson
* Calaisa
* Danny
* Eldkvarn
* Jerry Williams
* Marie Lindberg
* Markus Fagervall
* Martin Stenmark
*Melody Club                                           
* Nanne Grönwall
* Nisse Hellberg
* Raised Fist
* Sebastian
* The Refreshments
* Timbuktu

Det där är några av artisterna som är aktuella just nu,
men det kan bli ändringar. *Tihi* :D

Artister, Lk 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0