Onsdag

Nu har jag druckit min cappucino och ätit min chokladmuffins! ;)
Det var riktigt gott kan jag säga, Daim-cappucino är en favorit.
Sen finns det ju i smakerna Toblerone, Mörk choklad, Marabou.
Jag vill jättegärna prova marabou-cappucinon, men den har
inte funnits i affärerna när vi handlat.. :/

Sitter här och pratar med älskling i telefonen, lika trevligt som
alltid! :) <3 Om ni inte vet detta så ska jag faktiskt en snabbis
till honom på Fredag, efter skolan. Vi ska kolla på lägenheten
och kolla lite grann på skolan, eftersom jag ska börja där. ;)
Sen ska vi gå och göra andra ärenden oxå, om vi har tid.
Senare under kvällen åker vi tillbaka hit till mig, och stannar
här ända till Söndag. ;D Riktigt trevligt kommer det bli,
som alltid ofc. Har lust att vara barnvakt åt Lucas, det var
läängesen sist.. :/ det är trevligt och vara barnvakt åt honom
när man är med älskling, då är det riktigt chill. ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333



Jag & Lucas, Jul 06

Kommentarer
Postat av: henkee

I helgen kommer ví ha det lika trevligt som alltid älskling jag längtar:)
jag Älskar dig mest av allt i hela världen och universum älskling:) <333 <333 <333 <333 <333

2007-05-31 @ 08:57:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0