Onsdag

Fick veta idag på matten att imorgon är sista matten-lektionen i grundskola.
Det känns bra, fast lite konstigt ändå. Men men.. Ska bli kul att börja ny skola.
Börja gymnasiet o allt, gå olika kurser  osv. Det känns riktigt kul faktiskt! :)
  Språkvalet var chill, vi gick bara runt på stan. Under EVV satt vi bara och
pratade med läraren, om vad vi ville bli, betygen osv. ;) Idrotten fick ha fritt,
det var najs. Vi spelade badminton och tränade lite ;D

Nu sitter jag här hemma, och pratar för fullt i telefonen med älskliiing. <3
Det är riktigt riktigt trevligt! Hihih mjo, dunkar Clawfinger oxå. :)
Funderar på att koka cappucino på ett tag, och värma en muffins.
Det låter väl bra, eller vad tror ni? ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: henke

De tycker jag låter som en riktigt bra ide älskling;) ta du din muffins och drick din cappucino:) jag älskar dig mest gumman<333 puss<333 <333 <333 <333 <333 <333 <333 <333 <333

2007-05-30 @ 17:34:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0