Onsdag

Lyssnar på RIX FM just nu, Måns Zelmerlöw - Cara Mia.
Det är en riktigt skön låt, jag blir aldrig less den! ;)
Man får en massa energi när man hör den, i alla fall jag.
Lätt att sjunga till, det är också ett stort plus! :)
Snygg? - Klart som fasiken är han snygg!! Men ingen
lyckas slå min älskling, han är snyggast i världen :) <3

Apropå Måns Zelmerlöw.. Jag vill se honom i sommar.
Det lär bli svårt tror jag, han kommer inte till Luleå
med RIX FM's festival. 7/7 är han i Boden, men då är
jag mest troligt i Skåne. Då kollade jag upp om han är
i Malmö under Juli månad, men NEJ. Han är 10 Juni
där. Jeffla skiiiit! :( När jag är i Skåne, då är han i Boden.
När jag är här, så är han i Skåne.. :( ÅÅÅH blir tokig.
OM vi inte åker till Skåne, då ska jag faaaan till Boden
och kolla på Måns den 7/7, det är bestämt! ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0