Onsdag

Hemma tidigt idag igen från skolan, det märks att det börjar bli
sommarlov snart! :) Ingen EVV-Svenska idag, så jag fick åka hem
för idrottsläraren (så jag inte behövde vänta till 14:00 på nästa lektion.)
Min dag var kort idag, jag slutade 11.00 ; ) Hade bara Matte och Språkval.
Idag var jag riktigt på hugget att jobba matte, jobbade 2 sidor på lektionen.
Under språkvalet fortsatte vi att kolla på en film, 'Anaconda'. Grymt bra
tycker jag faktiskt. ;b Spännande HELA tiden, så ska det va! :)

Har suttit ute och solat i det vackra vädret, nästan 1 timme.
Men gick in nyss, det började blåsa och blev kyligt. ;/ Lite sol blev
det i alla fall. Längtar riktigt mycket till den VARMA SOMMAREN,
då blir det sol & bad 24-7! ;) Har faktiskt fått lite brunare kropp under
senaste dagarna, kanske på grund av BUS? Hade förut Dove
 Summer Glow
, men då blev man typ orange/brun och fläckig.. :/
Nu använder jag L'oreal Nutribroze, den ger fin brun färg, och
jag har inte en enda fläck på kroppen. :) Dessutom har jag bara använt
den i 3 dagar, och jag är redan brun. Det är ett stort plus!
Rekommenderar er att köpa den, endast 60 kronor på Coop Forum.

Väntar att älskling kommer hem snart, han slutade 15:30.
Han lär vara hemma om cirka 10 minuter. ;)
Stackare, han har inga pengar på mobilen.. :(

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0