Onsdag

Nu är allting färdigt, resten av dagen blir slapp! :)
Har hunnit dammsuga, duscha, packa väskan på cirka 2 timmar. ;)
Matten är kvar att räkna, blir väl att göra efter tv-tittandet. ;b
Snart är det 'Våra bästa år' igen, så ska bänka mig framför tv:n
med en cappucino, och en muffins (?) ;D Hihi jo, att jag ska!

Älskling har redan slutat från jobbet, bara halvdag för honom idag.
Det lät bra tycker jag, men jag har bättre - varit hemma hela dagen. ;)
Funderar på att gå och göra cappucino nu, sen sätta mig framför tv:n.
Älskling är i Kalix och köper någon present, så han får ringa mig senare.
Imorgon åker jag föresten till honom, om ni missat det? ;)
Kommer hem först på Söndag, så bloggar då först eftersom deras
internet inte funkar.. :/
Nu ska jag koka cappucino, bloggar senare ..
Ciao! ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

                                                   
                                              Belle & Shawn i 'Våra bästa år'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0