Onsdag

Min skoldag började jättebra, jag blev skitglad! :D Carina hade
räknat fel på mitt nationella matteprov. ;b Så jag fick 11 poäng
mer än det hon sa igår :) Det var till och med bättre resultat
än jag hade väntat mig, då var det extra kul! :> Så jag har gått
omkring hela dagen och varit glad för mitt reslutat. (;

Var till EU-dagen i Torneå under språkvalslektionen, men
vi stack efter ett tag. Det var svintråkigt där :/ Kollade när ett
finskt band spelade death metal musik, sen stack vi typ. ;o

Idrotten idag var riktigt kul faktiskt! :) Vi spelade Badminton.
Lekte lite med mobilen också, det var riktigt skojj! ;)
Sen lekte vi lite vid styrketränings-grejerna och hade kul.

Har nyss varit och duschat. Tänkte ringa älsko, men han är
på kalas hos Dennis. Så han får ringa senare, när han är hemma. ;)
Sitter här och bloggar just nu, men ska väl dra mig mot tv:n snart.
Får se om jag hittar något där att kolla på. ;o

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

           

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0